• ارائه دروس مجازی برای رشته های مصوب و جاری موسسه ( دروس عمومی و تخصصی )
  • برگزاری دوره های آزاد و آموزش های ضمن خدمت کارکنان برای سازمان ها
  • برگزاری برنامه های فرهنگی
  • آموزش های مجازی دوره های شهروندی
  • آموزش های مجازی برنامه های فرهنگی
  • کسب آمادگی لازم جهت ورود موسسه جهت  برگزاری دوره های رسمی در آینده نزدیک

در راستای تحقق این طرح آموزشی، تعدادی از عناوین آموزش الکترونیک به ترتیب زیر تعیین گردیده که برخی از آنها تولید و ارائه شده و بعضی از آنها در دست اجراست :

  • آموزش مجازی علوم قرآنی
  • آموزش مجازی نهج البلاغه
  • آموزش مجازی صحیفه سجادیه
  • آموزش مجازی احکام نماز
  • آموزش مجازی اخلاق اسلامی
  • آموزش مجازی بهداشت فردی
  • آموزش مجازی کمکهای اولیه
  • آموزش مجازی حقوق شهروندی

 

 


هدف اصلی مرکز

هدف از تأسیس مرکز آموزش­های مجازی ، ارائه ی خدمات آموزشی الکترونیک با کیفیت بالا و هزینه ی مناسب برای تمامی علاقه مندان است . در این راستا اولوّیت­ های زیر مدنظر قرار گرفته است :

  • ایجاد یک سیستم باز تحصیلی که بتواند فرصت­هایی را برای مطالعات حرفه ای و کارآمد در زمینه های مختلف فراهم ­آورد؛
  • به کارگیری بالاترین استانداردها در کیفیت آموزش دانشجویان و ایجاد انگیزه برای اعضای هیأت علمی و کارکنان ؛
  • تربیت دانش آموختگانی که بتوانند فنّاوری روز دنیا را به کار گیرند و به اقتصاد ملی به نحو مؤثر کمک کنند ؛
  • ایجاد یک نشان تخصصی آموزش الکترونیک قابل عرضه و درخور رقابت در دنیای حوزوی و عمدتاً در نظام آموزش عالی ایران و ارائه ی الگوی آموزشی نوین مبتنی بر یادگیری الکترونیک برای دوره های رسمی آموزش عالی کشور؛
  • بهره گیری مطلوب از «تجربیات و ظرفیت­های بین المللی» در حوزه ی آموزش الکترونیک با رویکرد بومی سازی ؛
  • استانداردسازی، ارتقاء کیفیت آموزش و کاستن از هزینه ها و همچنین افزایش و حفظ اعتبار منطقه ای و بین المللی فارغ التحصیلان آموزش عالی ایران؛
  • به کارگیری اصول آموزش مجازی دارای کیفیت (محتوای دیجیتال چند رسانه­ای) بر اساس استانداردهای بین المللی از قبیل پرتال آموزشی مناسب، سیستم مدیریت یادگیری پیشرفته (LMS) و ایجاد قابلیت دسترسی آسان به محتوای درسی برای دانشجویان بر اساس الگوهای جهانی؛
  • معرفی دانشگاه به عنوان یک مرکز توسعه دهنده ی فنّاوری های نوین و فراهم آورنده ی بالاترین کیفیت­های آموزشی در فرآیند تدریس درس و ساختارهای فنّی و پشتیبانی؛
  • جامعیّت و تنوّع بخشی به خدمات آموزشی با رویکرد « تقاضا محوری و مشتری مداری»؛
  • برگزاری دوره های مشترک با همکاری دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی معتبر و دانشگاه های صاحب رتبه ی ایرانی و خارجی؛

   نتايج:

  • افزایش کیفیت خدمات آموزش
  • کاهش هزینه ها وزمان
  • بکارگیری فناوری وشیوه های نوین آموزش
  • گسترش سطح فعالیت ها موسسه
  • افزایش رقابت پذیری موسسه